  • Data: 2009-06-02 21:34:34
    Temat: Re: odległość od granicy działki
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:
    > Witam, temat pewnie nie raz juz był omawiany.....
    > od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem działki budowlanej;-), na
    > początku chyba zacznę od postawienia jakiejś "szopki". Planuję z płyt
    > betonowych 6x4m w rogu działki w granicy, dach ze spadem na moją działkę. i
    > pytanie: czy muszę prosić o zgodę sąsiadów? budynek będzie bez fundamentów,
    > bez okien itp, czy dla tego typu budowli obowiązują równiez przepisy 3m od
    > granicy z sąsiadem?

    To budynek czy budowla? ;) To różnica - polecam lekturę Prawa
    budowlanego bo wg definicji tam zawartych należałoby się poruszać.

    Niby zmiana warunków technicznych, które niby mają obowiązywać niby od
    7 lipca
    dopuszcza "sytuowanie budynku gospodarczego i garażu o długości
    mniejszej niż 5,5 m i o wysokości mniejszej niż 3 m bezpośrednio
    przy granicy z sąsiednią działką budowlana lub w odległości nie
    mniejszej niż 1,5 m ściana bez otworów okiennych lub drzwiowych."