  • Data: 2009-06-02 19:24:57
    Temat: odległość od granicy działki
    Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, temat pewnie nie raz juz był omawiany.....
    od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem działki budowlanej;-), na
    początku chyba zacznę od postawienia jakiejś "szopki". Planuję z płyt
    betonowych 6x4m w rogu działki w granicy, dach ze spadem na moją działkę. i
    pytanie: czy muszę prosić o zgodę sąsiadów? budynek będzie bez fundamentów,
    bez okien itp, czy dla tego typu budowli obowiązują równiez przepisy 3m od
    granicy z sąsiadem?
    pozdrawiam