    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odporność osb na wilgoć/zimno/wode
    Date: Mon, 2 Mar 2009 09:36:20 +0100

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:720c7201-4bab-4433-b0d3-f8975e472cb9@p20g2000yq
    i.googlegroups.com...
    On 1 Mar, 23:00, "byku" <m...@n...pl> wrote:
    [...]
    > Myślisz, że dałbym radę samemu to otynkować? Jestem początkujący, dom
    > odziedziczyłem po kimś i sam wszystko próbuje przy nim robić żeby nie było
    > dużych kosztów :-) Rozumiem, że są jakieś tynki w castoramie zewnętrzne,
    > starczy taki tynk rozrobić z wodą nałożyć jakimś wałkiem i dziękujemy jest
    > gites?

    Tynk to niestety nie farba :) Wymieszac z woda w wiaderku, nalozyc
    paca stalowa i zatrzec paca plastikowa.. To tak w duzym skrocie.. Ale
    IMHO to wczesniej bedzie trzeba jeszcze polozyc jakas inna warstwe, bo
    tynk na gole OSB sie chyba nie chwyci tak latwo.. Nie wiem - nie mam
    zadnego doswiadczenia w obrobce OSB :) Ja mam w planach robic podbitke
    z takiej plyty: http://www.knaufinsulation.pl/pl/products/heraklith-
    bm
    - tego sie tynk trzyma bezproblemowo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

    scream dopiero co pisal...
    gruntujesz OSB spezialhaftgrund i mozesz nawet plytki polozyc...
    ale w tym wypadku to jednak "na102" ma recje, tak bedzie najlatwiej i
    najtaniej
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl