  • Data: 2009-10-24 16:02:01
    Temat: Re: odśnieżanie
    Od: Piotr <s...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 13:48, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiesz, zaczynam podejrzewać, że różnimy się właśnie tym, że Ty jesteś
    > budżetówka, a ja DG. I ja wiem, skąd się biora pieniądze. A Tobie się
    > wydaje, że z kasy. Jak masz 1 zł na pieczywo, to możesz kupić jedną dużą
    > bułkę za 1 zł, albo dwie małe po 0,5 zł, prawda? A Ty mnie wysyłasz do
    > sklepu i mówisz, że sprzedasz mi ta bułkę za 1 zł, pod warunkiem, że kupię
    > druga dla tego gościa, co pod sklepem stoi. Tylko dlatego, ze ja jestem
    > właścicielem posesji, a on mieszkańcem.

    Pieniądze gminy biorą się tylko z podatków, nie ma raczej innych
    istotnych źródeł finansowania.
    Czy mogłabyś mi wyjaśnić, w jakich - według Ciebie - wypadkach
    mieszkaniec, który nie jest właścicielem, nie musi w żaden sposób
    partycypować w odśnieżaniu? Czyli jaki właściciel nieruchomości jest
    tak bezgranicznie naiwny albo łaskawy, żeby nie obciążyć najemcy
    kosztami odśnieżania? Krótko: jacy najemcy nie płacą za odśnieżanie?
    (i kto za nich wtedy odśnieża chodnik przed posesją, w której
    mieszkają?)

    > Nie ma to jak odkręcić kota ogonem, prawda? Dla Ciebie nawet właściciel i
    > mieszkaniec oznacza to samo.

    No, tu mnie masz. Rzeczywiście, właściciel i mieszkaniec często
    oznacza dla mnie to samo. Natomiast zupełnie co innego oznacza dla
    mnie właściciel i najemca.

    Piotr