  • Data: 2009-03-22 16:27:48
    Temat: Re: odstraszacze na psy.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 15:43:47 +0100, ja napisał(a):

    > Mam nieogrodzony na razie ogórdek, jak to w Polsce bywa włąsciciele psów nie
    > bacząc na uprawy wyprowadzają swoje kundle na nasze działki.

    Ba. Paskudna ta Polska - że też Unia jeszcze nam nie zabroniła trzymać te
    polskie kundle! A polskie wróble należałoby wystrzelać - wyjadają nasiona
    świeżo posianych warzywek i latają po każdym prywatnym nieogrodzonym niebie
    :->

    > psy niszczą
    > wszystkie mlode uprawy a teraz wschodzące wczesne kwiaty,. Jak się pzred tym
    > zabezpieczyć/
    > jakieś odstraszacze warte szczegolnej uwagi może macie?

    Odstraszyć trudno, ale wilcze doły wystarczą zamiast ogrodzenia:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wilcze_do%C5%82y