  • Data: 2009-03-23 07:06:45
    Temat: Re: odstraszacze na psy.
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:

    > Ja rozumiem tego goscia. Mi kot sasiada kilkukrotnie wyzarl obias dla
    > robotnikow. Nie mozna nic zostawic na wierzchu, bo zaraz tego nie ma.
    > Do kota kamieniami oczywiscie nierzucalem, ale z sasiadem pogadalem.
    > Czy to slon, czy kon, czy tylko niewinny kotek wlasciciel odpowiada za
    > niego. Zamierzam stworzyc u siebie mala oaze dla ptakow i nie
    > chcialbym, zeby np miejsce dokarmiania bylo lowiskiem dla kota
    > sasiada.
    > Adam

    Taka historia prawdziwa:

    Kot jednego sąsiada zakradał się do gołebnika drugiego sąsiada
    i sie doigrał. Zniknal na kilka dni, wreszcie sie przyczołgał,
    strasznie pobity, po to by zawiadomić o swojej krzywdzie
    i na zawsze sie pożegnać.

    Gołebie i ich hodowca tez nie mieli lekko - ptaki które siadly
    na dachu wlasciciela swietej pamieci kota konczyły życie strzalem
    z wiatrówki.

    Najciekawsze: spór z czasem wygasł, a sąsiedzi się polubili.

    pozdro
    --
    A S