  • Data: 2010-03-09 14:16:10
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz jeszcze przed czym ta siatka ma chronić.

    głównie przed włażeniem ciekawskich na posesję, a także przed
    zwierzętami (sąsiedzi mówią, że 1,50 m to minimum, bo jelenie
    przeskoczą i wyjedzą nowalijki z ogródka :-))), nie chcę robić
    strasznych zasieków, ani masywnych murów, działka jest w lesie i ma
    się w ten las wkomponować, dlatego zielona siatka na metalowych
    słupkach wydaje mi się rozsądnym kompromisem między kosztem (ponad
    300mb ogrodzenia), trwałością i wyglądem, sąsiad niedaleko zrobił
    ogrodzenie z klinkieru i kutych paneli, ładne, ale nie w tym
    krajobrazie...

    > U mnie taki plotek dziala i przeciw psom i kurom a takze humanoidom.
    > Drutu na szczycie siatki nie dalem.
    > Jesli potrzebny jest plotek ale taki tymczasowy ten sposob jest calkiem ok.
    > Zrobienie plotu 100m to kwestia 2-3h roboty i mlotka 3-5 kg.

    miałem przez dwa lata podczas budowy ogrodzenie z siatki leśnej
    mocowanej na drewnianych słupkach, łatwość wykonania rewelacyjna
    ( jeden łykend mi to zajęło), ale słupki przegniły, a siatka leśna od
    nowego sprawia wrażenie, niestety, tymczasowości, a ja bym chciał tak
    na wiele lat, ewentualnie co dekadę przemalować tylko, a nowe to se
    już dziedzic zrobi, jak dorośnie i przejmie schedę... :-)

    pozdrawiam
    s_13