  • Data: 2010-03-09 14:36:00
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja takie ogrodzenie mam i wygl da bardzo estetycznie i jest tanie
    > Ja akurat rury wzialem z z omu o srednicy   fi50, pomalowa em na czarno
    > hamerajtem

    a ile taki słupek cię kosztował, bo u mnie złomiarz na mózg upadł,
    chce 2,5 za kilogram, a jeszcze trzeba pociąć pospawać daszki i
    pomalować...
    znalazłem na allegro w mojej okolicy, tylko w które wchodzić:
    ekonomicznie, ale czy wystarczająco?:
    http://www.allegro.pl/item940582403_slupki_ogrodzeni
    owe_fi_48_3.html
    drożej, ale czy nie przesada?:
    http://www.allegro.pl/item951400102_slupki_ogrodzeni
    owe_slupeki_przemyslowe_250_90.html
    przypominam: siatka 1,50m rozstaw słupków 2,50m

    pozdrawiam
    s_13