  • Data: 2010-04-12 08:41:38
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki zgrzewanej
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 09:55, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    > Masz psa/psy ? jeśli tak i dosyć duże, to daruj sobie siatkę. W
    > większości wypadków jest to inwestycja na 2, 3 lata max. Chyba że od
    > razu obsadzisz ją dosyć gęstym żywopłotem.

    Mam. Narazie jest maly (10kg) ale do konca roku pewnie dobije do
    50-60kg (owczarek niemiecki;) Ale zaraz przed plotem bedzie posadzony
    gesty zywoplot z wierzby energetycznej wiec mysle ze sie nie
    przedostanie :-) Ogrodzenie panelowe to 3 x drozsza zabawa (a 8k VS
    20-22k pln to dla mnie spora roznica jak za ogrodzenie ktorego i tak
    nie bede widzial bo jest poza zasiegiem wzroku :-)

    Ale zastanawiam sie czy tu wlasnie siatka zgrzewana nie bedzie
    mocniejsza. Drut 2,5mm i oczko 5x10cm - druty miedzy soba zgrzewane.
    Niby lekko sie to naciaga, wiec w praktyce kazdy poziomy drut 2,5mm
    bedzie solidnie naciagniety. Sam nie wiem na co sie zdecydowac - chyba
    musze sie gdzies przejechac i pomacac na zywo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.