  • Data: 2009-07-05 13:49:57
    Temat: Re: ogrzewanie - gaz, prąd?
    Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Pisałam: najprostsza wersja ogrzewania powietrznego, czyli rozchodzenie się
    > ciepłego powietrza zgodnie z jego naturalnymi fizycznymi właściwościami - w
    > górę. Kuchnia kaflowa jest na parterze, rolę głownego kanału
    > rozprowadzajacego pelni wysoka klatka schodowa (wewnętrzna) w domu, a
    > otwarte drzwi pomieszczeń pozwalają na wnikanie ciepłego powietrza do
    > każdego z nich.

    No cóż, w tamtych domach całe ciepło poszłoby w strych.Chociaż jak
    pamiętam, to oni i tak nie grzali nigdzie poza kuchnią ;)(zahartowani
    mieszkańcy Pogórza). Na noc pod pierzynę, ewentualnie można było spać z
    Maćkiem ;).
    Ciocia- będziesz spała z Maćkiem.
    Ja, trochę zdziwiona (nie znałam żadnego Maćka) i pełna obaw- z żadnym
    Maćkiem spała nie będę!
    A ciocia przyniosła- termofor.

    --
    waruga_e