  • Data: 2009-07-07 20:26:14
    Temat: Re: ogrzewanie - gaz, prąd?
    Od: "R" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Kurcze, przepraszam z góry jak wywołałem niepotrzebne emocje i niesnaski,
    chciałem się tylko dowiedzieć i skalkulować czy płacąc zamiast opłaty
    abonamentowej/przesyłowej i innych podataków za gaz (bez nośnika) czy nie
    opłaca się lepiej zapłacić jeden raz tego "podatku" w innym medium, a
    przeznaczając ten "podatek" na nośnik czy nie wyszłoby na to samo.

    Nie miałem zamiaru wszczynać kłótni na grupie, jak tak wyszło, to
    przepraszam, ale tylko się biernie przysłuchiwałem, ale jako ten
    interesariusz tematu mogę powiedzieć i podsumować, że wyciągnąłem wniosek z
    całej dyskusji, że zamiana gazu na prąd jest w tym momencie nieopłacalna, bo
    płacąc zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku "myto" czyli podatek za
    abo/przesył/itd. to na razie nadal i tak bardziej niestety się opłaca
    hajcować gazem niż prądem - taki mój wniosek, może źle dedukuję za co
    przepraszam jak kogoś uraziłem, może złe wnioski wyciągnąłem z dyskusji, nie
    mniej jednak chciałbym:

    SERDECZNIE WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ, ZA PODZIELENIE SIĘ DOŚWIADCZENIEM,
    DYSKUSJĘ I POŚWIĘCONY CZAS! pO 100kroć DZIĘKI!