    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Date: Wed, 26 Sep 2012 15:00:34 +0200

    brunet.wp wrote:

    > A może jednak samemu kupić wszystkie materiały a hydraulikowi
    > zapłacić tylko za robociznę? Pytałem o taką możliwość mojego
    > hydraulika, ale stwierdził, że nie będzie mi się opłacało finansowo,
    > ponieważ będę miał dużo odpadów na rurkach. Czy faktycznie będzie tak
    > dużo odpadów? Rury kupuje się w odcinkach 100 albo 200m czy też można
    > kupić dłuższe? Wtedy ilość odpadów mógłbym zminimalizować.

    poproś go o wycenę materiału który cie interesuje i już.

    wtedy sobie porównasz czy wolisz sam kupować czy zwalić problem na
    hydraulika.

    tak jest najprościej ja zawsze rozbijam wycenę na robociznę i materiały.

    Jednakże jak już klient dostarcza materiały to wtedy on pokrywa koszty
    ewentualnych przestojów gdy nie dowiezie potrzebnych materiałów na czas. :)
    No i musi być na bieżąco dyspozycyjny bo czasem coś trzeba na szybko
    dokupić.

    Jak masz czas zajmować sie zaopatrzeniem to uczciwie zarabiasz tę część
    która by pokryła koszty logistyki instalatora.