  • Data: 2012-09-28 15:22:05
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:26:20 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Jestem z tej brygady bardzo zadowolony , szkoda ze tacy fachowcy robią nie w
    >
    > PL a poza Polską :(

    Powiem tak- znam conajmniej 3 fachofców którzy w Polsce pogonieni by zostali z budowy
    od razu. W niemczech robia już ze dwa lata i nawet im płaca.
    Mój tesciu robił w Polsce Niemczech i "na wyspach".
    Jak mówi najbardziej wymagający sa Polacy(swiecenie halogenem, przeciąganie gazety
    pod łata itp), Niemcu wystarczy jesli dobrze wygląda w naturalnym swietle, u angoli
    to już całkiem lipa mogła byc i się nie czepiali.
    WEięc to ze krtos pracuje za granica a nie w Polsce to żadne wykładnia jego
    fachowości.