  • Data: 2010-11-23 04:55:41
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tarnus napisał:

    > Moje dzieci takimi Herkulesami się nie rodziły.

    To po pierwsze...

    A po drugie :-)
    Wystarczy na prawdę poświęcić dziecku nieco uwagi i odpowiednio
    zaaranżować wnętrze, żeby uniknąć nieszczęścia nawet nie chodząć krok w
    krok za dzieckiem.

    Dzieci są duuużo bardziej pojętne niż się dorosłym wydaje, nawet te
    roczne i obawy przed wchodzeniem na okno, czy w inne niebezpieczne
    miejsca można spokojnie takiego malucha nauczyć. Ja zawsze to stosowałem
    i moje dzieci doskonale wiedzą gdzie można spokojnie włazić i 'pchać
    łapy', a czego trzeba unikać jak ognia. One doskonale rozumieją jak się
    do nich mówi - trzeba być tylko konsekwentnym tak w działaniu, jak i w
    słowach, bo dzieci, to doskonali obserwatorzy i po mistrzowsku naśladują
    dorosłych.

    Słowem... chcesz, żeby Twoje dziecko nie wyleciało przez okno, to nie
    zakładaj klamek z kluczykiem, tylko nie stwarzaj mu sytuacji
    umożliwiających takie zdarzenie i nie stwarzaj złych wzorców do
    naśladowania, a przy tym tłumacz, że to niebezpieczne - na pewno zrozumie.

    pozdr
    robercik-us