  • Data: 2010-11-23 19:12:47
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, nie gniewaj się, ale tutaj to już pierniczysz głupoty.
    > Skoro pracujesz tylko 8 godzin dziennie to po cholerę się dokształcasz na
    > grupach dyskusyjnych w budowlance ?
    > Powinieneś zarobić przez te 8 godzin po to, żeby wszelkie roboty wykonali
    > za Ciebie fachowcy i żebyś nie musiał siedzieć i się głowić jak coś
    > rozwiązać. Jak widać tak nie jest kolego. Znaczy to, ze albo Twoja praca
    > jest mizernie opłacana, albo zaprzeczasz sam sobie.

    No cóż nie zarabiam zbyt dużo ...
    Co z tego że pracuje w dużej bogatej firmie , mam bardzo odpowiedzialną
    pracę , olbrzymią wiedzę jak
    tam gdzie pracuje (w tym województwie) zarobki są dość mizerne na tle całego
    kraju a bezrobocie duże ...
    I pracodawcy wiedzą że nie muszą starać sie z "zarobkami" ...

    Po do się "edukuje" bo wiem że trafić na prawdziwych fachowców jest bardzo
    cięzko , a jak "fachowiec" zobaczy że klient się nie zna to zacznie odwalać
    "pańszczyznę" ..
    Po prostu wolę się "doedukować" i nie pozwolić na jakies fuszerki lub zrobić
    od razu coś aby potem nie żałować ...

    Oczywiście chciałbym tyle zarabiać aby nie liczyć się z wydatkami , ale nie
    zarabiam i uwierz wielu ludzi nie zarabia ...