eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieokno półokragłe zamiast kanciastego wymina - jak zrobic?Re: okno półokragłe zamiast kanciastego wymina - jak zrobic?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okno półokragłe zamiast kanciastego wymina - jak zrobic?
    Date: Tue, 18 Oct 2011 10:00:02 -0700 (PDT)

    On Oct 18, 3:24 pm, "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > mam okna na górze ze ściętym rogiem - brzydkie jak cholera - chciałbym je
    > zastapić oknami zaakraglonymi w miejscu sciecia ? Jak takie okno obsadzić i
    > jak to zrobić zeby nie było dziury w rogu?
    >
    > Dzieki za pomo i pozdr
    > rt

    Mozna jak radzi Kris osadzic okna na piance ale mozna tez wmurowac
    gazobetonowe bloczki.
    Ich zaleta jest to ze dadza sie dopasowac do otworu, mozna je
    przykleic i dac po kotwie.
    Pianka moze i trwala ale jak gryzon czy mrowka wejdzie to sobie
    miejsce wygryzie. W gazobetonie juz raczej nie albo mniej chetnie. Do
    tego jesli otwor zostanie duzy to pianki tyle nie nafukasz albo trzeba
    bedzie na nia zrobic mini szalunek...