  • Data: 2011-09-25 20:00:01
    Temat: Re: okno tarasowe
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > Pozwolę sobie zapytać po raz kolejny: po co/przed czym ma chronić ten szlam?

    Chronić ma oczywiście przed wodą (jak zapewne się domyślasz). Zamoknięta piana,
    która mocuje okno, zamoknięty styropian na ścianach czy ten na ociepleniu
    fundamentu, zamoknięte ściany pod ociepleniem czy nawet beton tarasu, na pewno
    nie poprawiają energooszczędności budynku, a ponadto mogą być źródłem mnóstwa
    innych problemów.
    Ponadto taka izolacja pomoże płytkom dłużej poleżeć na betonie. Jest spora
    szansa, że przetrwają z 5-8 lat :)
    Niektórzy wolą robić izolację niżej, pod wylewką. Problem z tym, że ciężko jest
    tam zachować ciągłość, zwykle stosuje się papę, a tę nie do wszystkiego da się
    zamocować itd. Ja wolę zrobić porządną izolację tuż pod okładziną i mieć
    pewność, że żadna wylewka mi jej nie rozerwie.

    --
    Bartek