    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Date: Sat, 30 Oct 2010 04:51:27 +0200

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4ccb4fb3$1@news.home.net.pl...

    > Masz może patent, jakby przerobić ten mechaniczny na 48 godzin? Pewnie ze
    > 2 razy zwolnić czas obrotu tarczy, ale skoro już w nim grzebałeś, to może
    > wiesz, jak to jest wykombinowane, bo mam w pracy taki mechaniczny i
    > przydałoby się, aby na niedzielę grzejnika nie włączał, bo nie ma w
    > pobliżu nikogo, a w poniedziałek rano, jak przychodzę do pracy, dobrze by
    > było, jakby był już odpalony :P

    Wpisz w Google "PCm.01" lub "PCm.03: oba mają program tygodniowy, program
    dni robocze, program weekendy. Zaczynasz od nastawienia zegara i kalendarza
    na dobry czas i datę. Ten pierwszy ma możliwość zapisać 6 par załącz-wyłącz
    na dobę, 42 na tydzień, w każdym programie osobno , a drugi ma 9 na dzień,
    63 na tydzień i jeszcze w kalendarzu nastawę lato/zima i może sterować
    urzadzenia na II taryfie, podtrzymanie akumulatorowe. Cena - pierwszy około
    15 zł, drugi około 25 zł. Oba są w obudowie do montażu na szynę DIN (TH35),
    ale firmy sprzedają dodatkowe obudowy do montażu na ścianę, po za
    rozdzielnią. Można też kupić skrzynkową, plastikową rozdzielnię w której się
    zmieści wraz z zabezpieczeniami typu S. Ja kupowałem na Allegro:

    http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-01-i128
    8649408.html

    http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-03-gwar
    ancja-6-mies-i1295027848.html