  • 1. Data: 2010-10-28 09:21:50
    Temat: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    potrzebne urządzenie:
    1. http://allegro.pl/show_item.php?item=1286656211
    2. co wyłączam na noc?
    - router linksys wrt54gl+tomato
    - telefon bezprzewodowy swissvoice avena 135
    - modem kablowy do internetu webstar
    - bramka voip fritz ata
    - tv w stanie czuwania
    - wzmacniacz dźwięku
    3. czas wylaczenia 1:00, czas włączenia 8:20
    5. zasilanie podanych urządzeń scentralizowane
    panel z przyciskami z własnym zabezpieczeniem typu "S"
    każde gniazdo panelu ma niezależne wyłączanie
    po co ma chodzić cały czas drukarka i skaner

  • 2. Data: 2010-10-28 09:37:02
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 28-10-10 11:21, zlotowinfo wrote:
> [...]
    > panel z przyciskami z własnym zabezpieczeniem typu "S"
    > każde gniazdo panelu ma niezależne wyłączanie
    > po co ma chodzić cały czas drukarka i skaner

    Można też mieć po prostu listwę zasilającą z wyłącznikiem. Minus jest
    taki, że musisz pstrykać, plus jest taki, że włączasz wtedy, kiedy
    używasz, a nie wtedy, kiedy godzina wybije.
    Zwróć uwagę, że nie wszystkie urządzenia warto wyłączać na noc. Mój TV w
    stanie czuwania ma ok. 1 W, czyli tyle, co nic, ale dekoder kablówki już
    bierze koło 20 W, czyli zdecydowanie warto.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2010-10-28 10:10:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    Tutaj zegar z podobnymi funkcjami i podobnie nastawiany ale na szynę TH35,
    lub z obudową na wkręty do ściany.
    http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-01-i128
    8649408.html

    Ten obsłuży II taryfę:
    http://allegro.pl/zegar-sterujacy-metron-pcm-03-gwar
    ancja-6-mies-i1295027848.html

    Obciążalność 16A przy większych prądach i trzech fazach trzeba zastosować
    stycznik.
    Warto kupić - np. do sterowania zaworami elektromagnetycznymi do instalacji
    podlewającej ogród i dowolnie wymyślonej. Z kilku można tworzyć proste
    układy logiczne.

  • 4. Data: 2010-10-28 10:21:16
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    hm a ile ten włącznik pobiera prądu?

  • 5. Data: 2010-10-28 10:22:10
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a i jeszcze trzeba ich kupić tyle co urządzen
    ciekawe kiedy to się zwróci?

  • 6. Data: 2010-10-28 10:29:29
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał(a):

    >Można też mieć po prostu listwę zasilającą z wyłącznikiem. Minus jest
    >taki, że musisz pstrykać

    sa listwy z pilotem obslugjacym np. 5 gniazd kazde oddzielnie
    znika wtedy potrzeba schylania sie czy lazenia za szafke

    i jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz czasowy wylacznik, ktory
    w dniu kiedy pozwolisz sobie na dluzsze ogldanie tv nagle utnie ci film :)

  • 7. Data: 2010-10-28 11:47:18
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 28 Oct 2010 12:29:29 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > sa listwy z pilotem obslugjacym np. 5 gniazd kazde oddzielnie
    > znika wtedy potrzeba schylania sie czy lazenia za szafke

    Ciekawe ile prądu bierze taka listwa? ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2010-10-28 12:12:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 12:10:21 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Tutaj zegar z podobnymi funkcjami i podobnie nastawiany ale na szynę TH35,
> [...]

    25zł?! Tracisz formę.

    Liczyłem bardziej na coś takiego:
    http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.c
    fm?base_sku=AP7822&ISOCountryCode=pl
    ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-10-28 12:55:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    8649408.html

> [...]

    Gdybys wiedział, nie dziwiłbyś się, jak przypieprzyło w sieć znajomej to
    pewnie nie żałowałaby wcześniej na zabezpieczenie sprzętu. I po wymianie
    sprzętu, a przede wszystkim instalacji energetycznej w domu założyła
    zabezpieczenia za większą kasę...

  • 10. Data: 2010-10-28 15:24:15
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > panel z przyciskami z własnym zabezpieczeniem typu "S"
    > każde gniazdo panelu ma niezależne wyłączanie
    > po co ma chodzić cały czas drukarka i skaner

    Bardzo sympatyczny spam. Urządzenie jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Cena
    marketowa przekracza 40 złotych. Używam kilku podobnych urządzeń ale
    mechanicznych. Są prostsze w ustawianiu. Wadą jest dwudziesto cztero godzinny
    cykl pracy. Zaletą prostota ustawiania.