  • Data: 2010-10-31 01:49:41
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Słabo znasz życie rąbnęło po sieci telefonicznej i energetycznej, poszły
    > komputery, telefony i masę innych urządzeń spaliy się przewody. Parę dni
    > roboty dla instalatorów i kupa kasy na nowy sprzęt.

    Niedawno była jatka w której Ty i Ikselka pialiście z zachwytu o urokach życia
    na wsi. Że niby jak wody braknie to sobie można studnie wykopać. Sytuacja którą
    opisałeś nie ma prawa zdarzyć się w mieście. W mieście jednocześnie podłączonych
    jest tak dużo urządzeń posiadających ochronę przed przepięciami że walnięcia (
    ciekawe w co by miało walnąć jak transformatory są w budynkach a linie
    zasilające i telefoniczne pod ziemią) jest zduszone jednocześnie w wielu
    miejscach. Jeśli na wsi jest tak fajnie to czego teraz płaczesz? Jeśli to prawda
    o czym piszesz to uroki życia na wsi kosztowały Cie tyle ile kosztują fajne
    wakacje w egzotycznym kraju. Tak wiem połowa lasek tam mieszkających na AIDS a
    druga połowa gruźlicę. Znam na to sposób. Pukać tylko te co kaszlą.