eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-22 17:18:37
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 22 maja 2021 o 13:56:58 UTC+2 heby napisał(a):
    > Polityk jest od tego. Ale kilka osób wzieło to na serio. Kolega,
    > prowadzący firmę budowlaną, pierwszy telefon z "domem za 100 tys" miał
    > tego samego dnia wieczorem, od starego klienta. Przypuszczałem, że
    > ludzie statystycznie to idioci, ale tutaj brakuje skali na lewą częsc
    > krzywej Gaussa.
    > Wiem. Ale jak wypunktujesz debilizmy, istnieje jakaś szansa ze część
    > niepewnie popierających zastanowi się nastepnym razem, czy warto dawać
    > mandat ludzom którzy nie mają pojęcia co bredzą. Twardy elektorat tylko
> [...]
    Da się zbudować nieduży dom, trochę poniżej stu metrów za sto tysięcy. Może nie
    będzie dokończonym ale się da. Pamiętam jak ZUS obniżył zasiłek pogrzebowy. Grabarze
    i tacy co są w tej branży dawali sobie kutasy w talarki pociąć że się nie da za nową
    stawkę. I że trupy będą lezaly po ulicach twierdzili. W rok po tym w rodzinie dwa
    pogrzeby. Przy pierwszym z duszami na ramieniach idziemy załatwiać bo nie wiemy ile
    trzeba będzie dopłacić. I się okazało że po rozliczeniu parę groszy oddali. Ten twój
    znajomy jeśli już natychmiast nie zacznie gryźć temat to się za chwilę obudzi z ręką
    w nocniku i z kłódka na drzwiach firmy. Jeśli nie będzie potrzebna żadna papierologia
    to takie nieduże i niedrogie domy postawią Ukraińcy. Pracując na czarno na własny
    rachunek zarobią więcej niż pracując na czarno u twojego znajomego.