  • Data: 2009-03-14 16:39:11
    Temat: Re: piec
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" napisał:
    > Moj sasiad przez plot, kupil mialu w tym roku a jakze z oszczednosci.
    > Powierzchnia domu to jakies 80m^2. Wieczorami zaczyna sie rytualne
    > rozpalanie w kotle. Drzwi od kotlowni otwarte, dymu przez nie tyle samo co
    > z komina, chodzenie po mial i ciecie drzewa na krajzedze. Jazda na calego
    > z ekscytujaca nutka ryzyka zaczadzenia.

    bo twój sąsiad to dupa,
    widzisz, jak ktoś ma dwie lewe ręce i jedną szarą komórkę to tak jest i
    pewnie lepiej gazem palić, bo się mniej da spie#%&*:O)
    z mojego doświadczenia to ci powiem że w kotłowni rodziców (piec węglowy)
    swego czsu paląc osobiście w kotłowni było czyściutko, żadnego dymu a z
    komina ledwo biała mgiełka lecaiła, a jak palą rodzice to już po miesiacu
    jest syf jak na wysypisku, w piwnicy dymu co niemiara a z komina kłęby
    sadzy:O(

    a co do uciążliwosci codzinnego rozpalania to też jest rozwiazanie,
    wystarczy że zamontujesz sobie prosty bufor akumulacyjny żeby był w stanie
    zgromadzic energii na kilka dni i wystarczy jeden dzień palenia na
    tydzień:O)
    z odzczędzaniem jest jak z jazdą na rowerze, też trzeba umieć:O)