  • Data: 2009-03-15 14:34:18
    Temat: Re: piec
    Od: "Tim" <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:gpihaq$gvm$2@news.dialog.net.pl...

    > trochę taniej? Koszt ogrzewania to kwota rzędu 250 zł miesięcznie za
    > ogrzanie 80 m przez okres grzewczy. Niestety mądralo, takie jest życie.
    a myslisz ze ile bedzie kosztowac ogrzanie tego weglem?
    50 zl?
    Bedzie porownywalne. Grzeje ekogroszkiem powierzchnie 200 m2 i zuzywam
    600-700kg miesiecznie.
    To jest koszt okolo 500 - 600 zł. Wlasnie zakupilem kociol na gaz 14kW
    kondensacyjny (mam polowe
    domu w podlogowce) i mysle ze koszty ogrzewania bede mial porownywalne.

    Pozdrawiam
    Tim