  • Data: 2018-01-06 13:47:15
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 6 Jan 2018 03:12:49 -0800 (PST), decore-meble.pl

    > pompy ciepla nie wstawie w domu wybudowanego
    > 40 lat temu, bo ona nijak sie nei sprawdzi

    Źórdła ciepła się nie dobiera do wieku domu,
    tylko do zapotrzebowania na ciepło. Ignorancie. :P

    > - to dla wujkow "dobra rada"

    To po wujka się pytasz skoro i tak wiesz lepiej.

    > skonczylo sie na piecu ktory mialem kupic
    > - 14kw czyli najmniejszy jaki jest
    > - dostalem z dobrym rabatemu

    Czyli pewnie 2x za duży na największe mrozy, a 3-4x za duży na większość
    sezonu grzewczego. Jprdle. :| Potem się dziwić, że syf w powietrzu i że
    uchwały antysmogowe wprowadzają.

    > i mam *nadzieje* ze bede zadowolony

    Jest takie powiedzenie na takich jak Ty...

    --
    Pozdor
    Myjk