  • Data: 2018-01-06 23:08:13
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 23:01:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Centralne ogrzewanie to kopciuch węglowy i grzejniki żeliwne.
    > Gonione toto czasami do 80st C więc grzejniki podobna temperaturę miały.
    > A czasami i woda w instalacji się zagotowała nawet
    > Zimy w latach 80tych były trochę inne jak teraz
    > Nigdy nie spaliliśmy więcej jak 6 ton węgla.

    Tu mi czołg jedzie :)
    Mój sąsiad grzeje ~120m2 w nowoczesnym domku, bez piwnic, chatka tylko
    parter z keramzytu + 15cm styro, nowe okna etc (budował razem ze mną)
    i przy piecu z podajnikiem (nowoczesny, klasa 5) zużywa co sezon od kilku
    lat - 4 tony węgla. Dwóch pozostałych zawsze mówią o 4-5t.

    Albo do tego dopalaliście parę ton drewna dodatkowo albo po prostu w domu
    czasem pizgało :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.