  • Data: 2011-11-10 08:44:36
    Temat: Re: piec typu koza a wygrzewanie podłogówki
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ebb8664$1@news.home.net.pl...
    > Za jakieś 20 dni do mojego domku popłynie gaz... w końcu...
    > Będę mógł zacząć wygrzewać posadzki - ogrzewanie podłogowe. To będzie
    > pierwsze uruchomienie systemu. Dom, wiadomo, zimy, nowy, nigdy nie grzany,
    > więc i gazu spodziewam się, że pójdzie masa.

    IMHO nie warto.
    A palac smieciami z budowy bedziesz marnowal czas
    na stanie przy kozie i wrzucanie ich.
    Drewno z budowy szybko sie spali,
    ciepla bedzie na chwile, lub wogole...........

    Pytanie jest takie czy nie obawiasz sie ewentualnego
    zamarzniecia podlogowki w ciagu tych 20 dni ?
    Raczej nie powinno sie nic stac....

    Odczekaj 20dni.

    Jesli jest wszedzie podlogowka i dom ocieplony
    to gazu nie zuzyjesz kosmicznych ilosci.

    Adams