    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piec typu koza a wygrzewanie podłogówki
    Date: Thu, 10 Nov 2011 14:33:09 +0100

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Hmm. są jeszcze takie, żeliwne...
    >http://allegro.pl/piec-piecyk-koza-kominek-zeliwny-
    karlik-atest-i1912336762.html

    >No nic, chyba się skuszę jednak na ten żeliwny.

    Kup żeliwny i worek koksu
    http://allegro.pl/piec-koza-karlik-piecyk-zeliwny-i1
    903339287.html

    Ja mam podobny jak ten na powyższym linku(ja akurat kupiłem z jednostki
    wojskowej). Jak masz w pobliżu jednostkę wojskową i jakiegoś znajomego to
    popytaj albo Tobie pożyczą na tydzień albo kupisz za dobra flachę.
    Jak dobrze w tym napalisz to spokojnie ogrzejesz te swoje 135 metrów. Tylko
    pamiętaj aby mieć jak najdłuższą rurę od piecyka do komina. Może być stara
    rura spustowa od rynien. Taka rura oddaje więcej ciepła jak cały piecyk.
    Drewnem będzie trochę uciążliwe bo musisz pociąć na krótkie kawałki i często
    dokładać, ale jak kupisz worek koksu czy chociaż węgla to spokojnie
    nagrzejesz te 135 m kw
    Ja tym grzałem w trakcie budowy był to luty lub marzec jak mi tynki schły- i
    dał rade. A teraz wykorzystuje go do przydomowej wędzarni. Kupiony jak wyżej
    napisałem z jednostki wojskowej za flaszkę.