    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piecyk gazowy
    Date: Tue, 16 Mar 2010 12:01:41 +0100

    iwona wrote:

    > Witam!
    > No i stało się...:-(((
    > Mój stary WROZAMET, po bardzo wielu latach dobrego działania, odmówił
    > posłuszeństwa...
    > Przecieka i chyba poszła mu wężownica.
    > Dziś ma przyjść fachowiec i jeszcze potwierdzić diagnozę, ale to raczej
    > pewne...:-(
    > Jak nic czeka mnie więc kupno nowego piecyka.

    Może wystarczy wymienić uszkodzony element?

    > Może jakieś podpowiedzi lub uwagi z własnego doświadczenia.

    Mam dwa Termety - jeden nastoletni, do C.O., po wymianie nagrzewnicy pracuje
    dalej. Drugi, przepływowy do ciepłej wody,następca kilkuletniego awaryjnego
    Junkersa. Tanie, sprawne. Woda paskudna (twarda, zażelaziona), ciśnienie nie
    za wysokie, ale Junkers rady nie dawał - Termet daje.
    J.