  • Data: 2012-01-11 16:14:50
    Temat: Re: pieczenie chleba- problem
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tHe mRuWa" <g...@T...com> napisał w wiadomości
    news:jejc4q$8o$1@inews.gazeta.pl...
    (...)

    > A ja mam nieco inny problem z pieczeniem chleba - na poczatku byc moze
    > mialem szczescie, bo wychodzil zawsze. Ale od jakiegos czasu wychodzil mi
    > rzadko i przestalem, bo sie zniechecilem. Nie wyrasta tak jak wczesniej i
    > suma sumarum na koniec uzyskuje ciezki i wilgotny zakalec.
    > Co moze byc tego przyczyna? Co zmniejszyc/zwiekszyc?
    > Podejrzewam juz ze sie automat popsul np. regulacja temperatury albo cos,
    > bo z grubsza robie caly czas wg. tego samego przepisu.

    Jesli naprawdę(!!) robisz teraz chleb dokładnie tak samo, jak wówczas, gdy
    ci wychodził to przyczyny moga byc tylko 2-e:
    1. jakość uzywanych surowców pogorszyła się
    2. istotnie automat rozregulował się i nie trzyma parametrów.
    Najpierw jednak sprawdź, czy istotnie nie ma teraz odchyłek w stosowanych
    proporcjach, procedurze itp.