  • Data: 2021-07-17 07:46:57
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    kłamiesz. Teraz ja, kłamiesz psi chuju jak stara pomarszczona cyganka. W tym temacie
    występuje często i się udzielasz. Ale dobrze wiedzieć że nie czytasz co piszę. Przy
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

    > Żeby zbliżyć się do mojego poziomu musiałbyś ostro do góry głowę podnieść. A że
    jesteś dopiero trzecim pokoleniem po chłopach pańszczyźnianych to niemożliwe bo szyja
    ci się tak nie wygnie.

    "intelygent" w pierwszym pokoleniu się odezwal. mieszkasz od pokolen w
    pozydowskiej kamiennicy. jestes obrzezany czy otrzymalliscie ja od UB/SB
    za wierna słuzbe pzpr?

    --
    Runt