  • Data: 2021-07-18 00:02:34
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-16 o 13:01, Kris pisze:

    > Nie było takich okresów.
    > W pyskówki wdajesz się zawsze i za każdym najczęściej jako pierwszy prowokując,
    będąc chamski( dyskusje z Myjkiem, z heby, ze mną itp).

    Kłamiesz w chamski sposób.

    Samemu napisałeś odpowiadając Myjkowi:

    "Ale po co Wam jakieś arkusze skoro wyliczenie jest proste 1kWp dla
    Kowalskiego kosztuje na dzisiaj min 6tys zł(bliżej 6,5tys). Ostatnio
    kilku "doradców" u mnie było i nikt poniżej 6tys za kWp nie zaproponował".

    Ale do mnie się dopierdalasz, że dochodziłem się z Myjkiem, który w
    chuja ze mną leciał, ośmieszał mnie, obrażał wyśmiewając, twierdził, że
    firmy robią za 3,5 tys zł/kWp. Kiedy poprosiłem, aby dał namiar na taką
    firmę to napisał, że sam prowadzi taką, ale jak go przycisnąłem to
    napisał, że robił instalacje po 4.5-5 tys. zł/kWp.

    Gdzie tam widziałeś, że to ja się awanturowałem z Myjkiem? To on cały
    czas próbował ze mnie robić idiotę, a na końcu nazwymyślał.

    Co było z heby? Przypisujesz mi, że go sprowokowałem do pyskówek. W
    którym miejscu, kłamco?

    heby

    Ja

    > To źle myśli. Każdy z budynków do siebie przyległych musi posiadać
    > oddzielne ściany i dylatację pomiędzy ścianami tzn. ściany nie mogą
    > być ze sobą w żaden sposób powiązane.

    Napisałem w dobrej wierze, bo pomyślałem, że jego kolega nie jest
    świadomy tego, że nie można postawić jednej ściany pomiędzy dwoma
    budynkami i że heby też o tym prawdopodobnie nie wie.

    heby

    Tu jak widzisz heby z wielkim dąsem ma do mnie pretensje, że nie jestem
    wróżbitą i  że kiedy napisał "ściana" to nie raczyłem się domyślić, że
    jemu chodziło tylko i wyłącznie o ocieplenie.

    Ale przecież wystarczyło, aby napisał, że nie chodziło mu o ścianę tylko
    o ocieplenie i na tym zakończyłaby się ta dyskusja.

    Ja

    > Szkoda, że jesteś tak nieprecyzyjny i napisałeś "ściana". Ściana to
    > jest ściana, a ocieplenie to ocieplenie.
    >
    > Poza tym jesteś pewien, że miałeś na myśli ocieplenie, a nie okna i
    > drzwi?

    heby

    Już zaczyna się przypisywanie mi złośliwości ze strony heby.

    Ja

    > Chwila, chwila to ty mi przypisujesz winę, że nie jestem "wróżbitą
    > Maciejem" i nie potrafię przewidzieć co ty sobie myślisz.
    >
    > Napisałeś wyraźnie "ściana", a nie "ocieplenie ściany". Zamiast
    > spokojnie wyjaśnić, że chodziło ci o ocieplenie to próbujesz w
    > nieelegancki sposób wzbudzić we mnie poczucie winy za swoją pomyłkę i
    > za swój brak precyzji w wypowiedzi.

    heby

    heby

    heby

    Ja

> [...]
    > umiej się do niego przyznać i sprostować. Nie przypisuj innym swoich
    > win, a przy tym jeszcze próbując ośmieszać ludzi, bo rzekomo czegoś
    > się nie domyślili, a powinni.

    heby

    > Następnym razem określając kolor będe używał wobec Ciebie modelu RGBT
    > aby nie dochodziło do krytycznych dla ludzkości nieporozumień czy róż
    > pudrowy to to samo co róż łosiowy. Albowiem domyślanie się rozmówicy
    > na usenecie to ciężki proces przypominający grę w szachy, gdzie kżdy
    > niewłaciwy ruch powoduje natychmiastowy atak.

    Tutaj heby już stanowczo przegiął.

    No to mu odpowiedziałem w podobnym stylu.

    Ja

    > Nie truj dupy. Nudne się robią te twoje wywody. Wybacz, ale dla mnie
    > szkoda życia na takie pierdoły.

    heby

    > Dokładnie. Proponuje też stosować się do swoich własnych rad w życiu
    > codziennym.

    Za obopólną zgodą, na tym zakończyliśmy obaj tę dyskusję.

    Gdzie kłamco widzisz tutaj jakiekolwiek pyskówki, a tym bardziej przeze
    mnie sprowokowane?

    Ja i heby dalej dyskutujemy w innych wątkach i ani ja jego, ani on mnie
    nie obraża, tak jak Ty to ciągle robisz.

    Ja nie czuję do niego urazy i myślę, że i on nie czuje. Ot po prostu
    zwykłe nieporozumienie jakich wiele na forach, które zdarzają się nawet
    najbardziej kulturalnym i każdy z nas chyba już to dobrze przemyślał i
    będzie unikał tego typu nieporozumień. Nie mamy powodu, abyśmy teraz się
    na siebie gniewali lub wzajemnie obrażali czy obrzucali błotem.

    Ty natomiast jak psychopata, cały czas i ciągle mnie obrażasz w każdym
    wątku, wytykając jakieś rzekome moje pyskówki z innymi. Cały czas się
    mnie czepiasz, kierując się swoimi animozjami do mojej osoby, kłamiesz,
    próbujesz mnie ośmieszyć i zdyskredytować.

    Jak więc widać to Ty próbujesz nas z sobą skłócić. To Ty rozwalasz grupę
    dyskusyjną.