  • Data: 2021-07-17 20:13:21
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-16 o 16:30, Kris pisze:

    > Wpisz Sobie do CV ze potrafisz śmiecić.
    ty wpiswz sobie ze razem z zenkiem zbieracie smieci.
    > Nawet śmiecenie Tobie nie wychodz.
    wychodz, wychodz.
    > Skrypt który syn sąsiada Tobie napisał lipny
    ooo toi wy sie znacie? ;-)))
    >jest bo po na ten sam mój wątek kilka razy odpisuje
    wiesz o czym bełkoczesz?
    > Czyli zwielokrotniasz liczbę śmieciowych postów na tej grupie.
    idz z tym do zenusia. kup mu biale roże, bwacie sie girles.
    > Znaczy srasz dwa razy na tą samą wycieraczkę.
    znasz to z autopsji?
    > Po dwakroć więc przeprosić powinieneś.
    a zenus ile razy powinien?
    >A nie przeprosiłem ani razu
    tacy jak ty nie przepraszaja, uwazaja ze maja zawsze racje. psychopaci z
    kompleksem małego członka.

    --
    Runt