  • Data: 2021-07-17 20:09:33
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-16 o 13:33, psychol Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    jako psychopata tak myslisz.
    >pizdziak
    zenusiu, jak sie miewa twoja łechtaczka?
    > vel runt
    c-vel zenus ;-)
    >dziura w dupie
    zenusiu, jak sie miewa twoja asshole rozwalona przez kumpli hansa?
    > i to cię tak psi synu boli.
    zenus, psi bękart. rodowodowy! ;-)))
    >ty pisząc o mnie kłamiesz
    nie mam powodu. tylko prawde. jak inni. jestes psycholem.
    < i dlatego to po mnie jak woda po gęsi.
    jak po kazdym przygłupie.
    > I ojca nie kop.
    ty nie masz ojca. jestes bękartem.
    > Ty już dobrze wiesz po czym i kiedy.
    zenusiu, trzymaj swego tate za fiuta by mógł sie wysszczac.

    no wielbiciele zenusia, jak sie wam podoba taki styl? ;-)))

    uspokujcie tego psychola. ;-)))

    --
    Runt