  • Data: 2021-07-18 11:32:11
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:18:48 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Poza tym wredny i parszywy kłamco nie odpowiedziałeś mi na pytania w tym
    > wątku.

    Dlaczego jesteś po raz kolejny chamski?

    > Jak widać to nie ja, nie Runt

    Zweryfikuj twórczość Runta(pod różnymi nickami) na usenecue.
    Daj znać co ustaliłeś.

    > Jesteście psychopatami,

    Znowu chamstwo.

    > . Każda twoja
    > wypowiedź przepełniona jest chamstwem, kłamstwami i zawiścią.

    Linki/cytaty poproszę

    > Nie licz już na jakąkolwiek moją odpowiedź dopóki mi nie odpowiesz na
    > moje pytania.

    Trzymam Ciebie za słowo.

    > Za to możesz liczyć na wytykanie przeze mnie wszystkich twoich bzdur i
    > szkodliwych porad jakie wypisujesz.

    I słusznie. Po to między innymi jest ta grupa.
    Ale pozwolisz że ja też będę prostował bzdury które Ty wypisujesz.
    Ps
    Nie łam netykiety, tnij cytaty, nie bądź chamski