  • Data: 2021-07-18 11:18:44
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --------------

    > Dlaczego jesteś chamski w dyskusji!

    > Linki/cytaty poproszę po raz kolejny gdzie byłem wobec Ciebie chamski

    Jeszcze nie odniosłeś się do poprzednich cytatów, które ci wcześniej
    przedstawiłem. Skoro lekceważysz moje reakcje na twoje "prośby" i w
    kółko żądasz tego co już spełniłem to oznacza, że albo jesteś
    nierozgarnięty umysłowo psychopatą, albo jesteś wyjątkowo wredny i
    perfidny i próbujesz się ze mną bawić w ciuciubabkę.

    Poza tym wredny i parszywy kłamco nie odpowiedziałeś mi na pytania w tym
    wątku.

    Ponawiam więc pytanie: W którym miejscu sprowokowałem jako pierwszy
    Myjka czy heby?

    Dalsza nasza dyskusja jest bezcelowa do póki nie odniesiesz się do tego
    co już ci przedstawiłem jako twoje chamskie kłamstwa wobec mojej osoby.

    Jak widać to nie ja, nie Runt i nie wiele osób, które tu są uważane za
    awanturników, rozwalają grupę. To ty razem z zenusiem najwięcej się
    awanturujecie i podburzacie userów aby się wzajemnie brali za łeb.
    Jesteście psychopatami, dlatego wzajemnie się dowartościowujecie.
    Zastanawia mnie tylko dlaczego to robicie. Odpowiedź chyba sama się
    nasuwa. Obaj jesteście wredni i zawistni. Zazdrościcie ludziom tego co
    osiągnęli: majątku, wiedzy, dobrej i dochodowej pracy. Każda twoja
    wypowiedź przepełniona jest chamstwem, kłamstwami i zawiścią.

    Nie licz już na jakąkolwiek moją odpowiedź dopóki mi nie odpowiesz na
    moje pytania.

    Za to możesz liczyć na wytykanie przeze mnie wszystkich twoich bzdur i
    szkodliwych porad jakie wypisujesz.