  • Data: 2021-07-20 12:40:55
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 lipca 2021 o 12:22:39 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Czemu? - to rozsądny gość. Od lat na grupach, pasjonat...

    > ???
    > jaki sens jest przegladania pmb bez tych userów?
    >

    > TG
    Nasz rację o przeglądaniu w jego przypadku. Nigdy nic nie napisał w temacie w jakim
    się udzielał. On tylko czyta i od czasu do czasu poucza. A bez tych co wymienił,
    stanowimy z 80% grupowiczow, może czytać tylko siebie czyli nic nie czyta bo sam nic
    nie pisze. Poradziłem żeby wszyscy niezadowoleni założyli swoją grupę. Taka z
    moderowaniem. Najlepiej jak by to mistrz świata we wszystkim a zwłaszcza w głupocie
    uzyszkodnik zrobił. Typowa forum dyskusyjne które czytać może każdy ale pisać tylko
    przyjęci do klubu. Pokazali by krnąbrnym i niewychowanym jak można kulturalnie
    dyskutować na wiele tematów. A tym co teraz siedzą w kaefach było by przykro że nie
    mogą się tam udzielać. To się okazało że tym kulturalnym kurwom mój pomysł nie
    odpowiada. Nikt by ich stąd nie wyrzucił bo siebie da.