  • Data: 2021-07-20 12:50:12
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 20 lipca 2021 o 12:40:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    wiedzieć że jestem w kfie. Chujów mogę ci tyle nawstawiać że z ich skór byś uszyl
    płaszcz i na teczkę by jeszcze zostało.
    > Bo jakiś były ubek i debil z Bałut tak sobie zażądał?
    >
    > Już sobie wyobrażam jak się gotujesz w sobie, jaki się robisz czerwony,
    > jak ci żyły nabrzmiewają i jak pianę toczysz z pyska :)
    >
    > Ale sam się o taki los i traktowanie prosiłeś.
    Potraktuj mnie debilu jeszcze gorzej. Załóż grupe, dla ciebie to jak setkę bimbru
    wypić, i mnie na nią nie przyjmij.
    https://www.komputerswiat.pl/poradniki/internet/phpb
    b-jak-zalozyc-wlasne-forum-dyskusyjne/b1wnvyj
    http://www.pun.pl/