  • Data: 2009-01-11 18:03:51
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze ktos z szanownych grupowiczów pomoże.3
    > Jaką kupić piłe łańcuchowa elektryczna? Wykorzystywana bedzie głównie do
    > ciecia wałków brzozowych do kominka a czasami do czegoś grubszego- klocki
    > itp.
    > Chodzi mi o jakiś przyzwoity tani model. Nie interesują mnie narzedzia dla
    > profesjonalistów ze wzgledu na ich cenę.

    Ja kupiłem Einhella 2000W (czyli ok. 3KM) za jakieś 200zł. Potrzebowałem
    piłę do szalowania, spalinówka się do tego oczywiście nie nadaje. Piła tnie
    bardzo szybko deski, kantówki, stemple... Nie zacina się, nie jest zbyt
    ciężka. Przewód mi jakoś nie przeszkadza.
    Jedyny mankament to regulacja naciągu łańcucha - jest beznarzędziowa, jednak
    plastikowa nakrętka, którą dociska się prowadnicę jakoś nie wygląda zbyt
    porządnie. Wydaje mi się, że prowadnica wciąż się przesuwa i piłę muszę
    często regulować (ale wczoraj okazało się, że właśnie regulacja się
    skończyła, więc być może to łańcuch się naciągnął).

    --
    Bartek