  • Data: 2009-01-11 15:15:50
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: TomekB <tbloch!$!WYTNIJ_TO!$!@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaką kupić piłe łańcuchowa elektryczna?
    > Chodzi mi o jakiś przyzwoity tani model. Nie interesują mnie narzedzia dla
    > profesjonalistów ze wzgledu na ich cenę.
    Kupiłem za ok. 300 PLN Partnera (czyli marketowa Husqwarna), moc 2200W,
    prowadnica niecałe 40 cm, mogę ją polecić z czystym sumieniem.
    W 2 dni pocięła 5 m3 borzozy, drewno zmrożone tak jak przyjechało z lasu.
    Cięcie bez najmniejszych kłopotów, cicho, czysto, zawsze gotowa do użytku,
    z kupnem łańcucha czy prowadnicy nie ma problemu.
    Natomiast dziwią mnie opowiści o kłopotach z markowymi spalinówkami. Czasem
    korzystam z spalinowej Husqwarny, ma już parę lat i godziny pracy, ale
    ciągle zapala "na dotyk" i cicie to przyjemnośc. Tyle, że jest głośna no i
    ten smród spalin.