  • Data: 2009-03-15 14:04:40
    Temat: Re: płot cd- teraz cegła
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpin0m$ic6$1@news.onet.pl...

    > Powinno nas przeżyć;)))

    Zanim sie nie rozlecialo, to ogrodzenie z takiego wlasnie materialu, pelny
    mur z cegiel czerwonych palonych stal kilkadziesiat lat. Rozlecial sie w
    koncu, ale nie widzialem tez tam jakiejs szczegolnej izolacji pociomej.
    Mysle tez, ze i cegly kiedys byly lepsze niz dzisiejsze. W kazdym razie
    ogrodzenie rozpadalo sie jakby rowno na calej powierzchni.

    Pozdro.. TK