  • Data: 2011-10-18 19:35:27
    Temat: Re: płytki na kominie
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > ja nie znalazlem czegos takiego :)
    >
    > jak będzie mi coś się jeszcze działo to pseudo łupek pojdzie na moj klinkier.

    Spróbuj pomalować Funcosil'em Remmersa. Mój kierownik budowy malował tym
    klinkier na ogrodzeniu kilkanaście lat temu. Ogrodzenie wciąż wygląda niemal jak
    nowe. Powłoka nie była odnawiana.
    Szwagier pomalował tym komin z cegły - zrobił się hudrofobowy. Ja właśnie kończę
    ogrodzenie z klinkieru i na pewno zaimpregnuję je tym środkiem. To preparat
    rozpuszczalnikowy, głęboko penetrujący mur. Występuje w kilku postaciach, w tym
    płynu do natrysku oraz kremu do smarowania. Cena płynnego - ok. 30zł netto/litr.
    Zużycie - od ok. 0,2 do 0,8l na m2. Przy cegle podobno idzie tego ok. 0,5l m2.
    Oprysk musi być "zdrowy".

    --
    Bartek