    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: płyty g-k ile warstw
    Date: Wed, 6 Apr 2011 09:31:51 +0200

    news:infa20$tqs$1@news.onet.pl...

    > Świetnie, że przygotowujesz się do budowy :)
    > Jak skończysz, nie zapomnij wrócić na grupę i pochwalić się cenami.

    Własnie że juz jeden wybudowałem drugi od podstaw wyremontowałem. I dlatego
    z jednej strony dziwą mnie posty ludzi którzy pisza że 400-500tys to na
    budowe za mało z drugiej strony przestaje mnie to dziwić jak czytam posty
    typu: dwie warstwy czwerwonych płyt, dodatkowy wieniec na fundamncie, jakies
    super wypasione izolacje, drenaz tam gdzie warunki gruntowe sa takie ze jest
    zbyteczny itp
    Albo jakies chore ceny robocizny które tu nieraz na grupie padają

    Krzysiek