  • Data: 2011-02-19 22:06:50
    Temat: Re: pnącze na południowy balkon:)
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są delikatniejsze i słabiej znoszą mrozy.
    mam kilka odmian w gruncie na wsi...tyle,że to kieleckie i ostatni dom w
    polach (z 2 stron pola, z trzeciej las).

    - dmucha tam na prawde mocno - tak, że wieżba Hakuro Nishiki gubi liście
    kilka razy w roku, o kore wywiewa mi na droge))
    - zimą jest to cholernie mroźnye powietrze, i jest na prawde zimo (dużo
    zimniej niż w mieście) -> piździ jak w kieleckim:)

    ... Clematisy rosną jak głupie (oczywiście zawsze coś pomarznie ale bez
    wiekszych strat jak na razie, na zime obsypane są korą do wysokości ok 30cm,
    na to gałęzie choinki)

    Czy wiec uważasz, że na osłoniętym balkonie (ma to być na bocznych ścianach)
    nie dadzą rady?
    Do donic planuje dać styropian 5cm, myslałem też o zrobieniu "pokrywy" od
    góry do doniczki na zimę.

    Troszke mi namieszałeś pisząć o ich delikatności

    ---
    uciu