  • Data: 2011-12-19 09:19:00
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jackare napisał:
    > NIe chcę i nie chciałbym mieszkać poza miastem we własnym domu - nie
    > miałbym wygód o których piszę, byłbym kierowcą własnego dziecka luyb
    > uwięziłbym je w domu. Co z tego że miałbym wokół ciszę i zieleń jeżeli
    > musiałbym to okupić niewdzięczną jak dla mnie robotą przy domu.

    I się znowu zaczyna... :-P
    Mieszkanie na wsi we własnym domu z ogródkiem vs mieszkanie w mieście w
    budownictwie wielorodzinnym.

    Ja przeprowadziłem się na wieś. Nie będę się już rozpisywał po raz n-ty
    dlaczego.
    Nie zamieniłbym jednak mieszkania w domu na żadne tam budownictwo
    wielorodzinne, choćby nie wiem jakie :-).

    pozdr
    Robert G.