  • Data: 2015-07-28 10:07:39
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:01:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Po 8zł t-shirty na lokalnym targowisku widuję;)

    Widywac to ja na aliexpress widuje nawet tansze. Pytanie, za ile kupujesz :-)

    Irytujaca robi sie ta grupa -> krytykujecie, ze czubka wlasnego nosa nie
    widze, a sami atakujecie, ze se kupilem takie wlasnie reku. Ze dalem sie
    wciagnac w marketing, bo drogo, hurr durr, trzeba bylo zbic bude z desek
    i wstawic wentylatorki z kompa, hurr durr, firmy oszukujo bo zarabiajo! :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.