  • Data: 2010-03-09 19:21:47
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grzejesz te piwnice ?
    tylko kilka razy odpaliłem jak gipsy suszyłem
    > grzejesz podlogowka czy grzejnikami ?
    na dole podłogówka, na górze i to i to :)
    > jaka temperature utrzymujesz ?
    22-23stopni
    > kominek ? ile drewna ?
    kominek odpalałem ale nie za czesto i raczej tylko na wieczór
    > ile osob w domu ? (CWU, gotowanie)
    2 dorosłe i dziecko

    ale jest jeden bład
    mieszkamy tu od 1 stycznia a wczesniej utrzymywałem 15 stopni ale cały czas
    piec działął tylko nie wiem czy podtrzymują tę mniejsza temperaturę spalał
    duzo mniej
    napewno 1 stycznia działał cały czas aby podniesc temp