  • Data: 2009-01-30 15:09:25
    Temat: Re: podloga na gruncie
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:glumem$opg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > No cóż jak zrobisz wcześniej teoretycznie masz mniej kucia.
    > Ja podłogę robiłem później. Najpierw stan surowy otwarty, tj. ściany +
    > dach.
    > Jakbym robił jeszcze raz to zrobiłbym tak samo.
    > Co do terivy to stemple nie są tak mocno obciążone jak przy lanym stropie.
    > Stemple ustawiane były na ziemi, bez problemu można wyregulować wysokość -
    > albo łopata, albo np. bloczek bet. pod spód. Może jeśli grunt jest bardzo
    > luźny to takie rozwiązanie nie jest dobre, ale u mnie była glina.
> [...]
    Dzięki wszystkim, juz mniej wiecej łapię.
    Jeszcze jedna watpliwość.Teraz na budowach widze, że często posadzka jest
    wylana i wyrównana ze sćianą fundamentową (chyba dobrze to opisuje). Jezeli
    bedę wylewał ja gdy bedzie juz stan surowych to czy bedzie łatwo tak ładnie
    wyrównać aby nie był róznic. Przed laty wykanczałem mieszkanie i pamietam,
    ze "fachofcy" mieli z tym problem i na pewno nie było tego samego poziomu w
    roznych pomieszczeniach. Do tego przy scianach było jakby wyżej i robił sie
    menisk wklesły.