  • Data: 2009-01-30 16:08:46
    Temat: Re: podloga na gruncie
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hej!

    Moje trzy grosze. Jak robilem strop nad piwnica - w piwnicy mialem
    piaseczek. Nie widze powodu, dla ktorego stempel na czymkolwiek
    wiekszym (bloczek betonowy, porotherm, deska, kawalek kantowki etc)
    mialby sie zapasc. Caly dom tez stoi na tym samym gruncie i jakos sie
    nie zapada ;-) No chyba, ze ktos tam tego piasku nawiozl z pol metra i
    nie zagescil.

    Druga sprawa - syf na stropie. IMHO - JEST sie czym przejmowac! W
    monolicie przez szalunki zawsze cos przeleci. Ja ciesli przywiozlem
    deseczki prosto z tartaku - byl srodek lata. Bil je jedna obok drugiej
    bez najmniejszej szparki. Juz po 2-3 dniach na sloncu dechy sie
    pokurczyly i byly szpary po 5mm :) Na szczescie ja w 2-3h po zalaniu
    jak juz wszystko co mialo skapac - skapalo, wzialem miotle i wszystko
    zmiotlem - mam rowniotko, nic nie trzeba kuc :) Sasiad nie kul i teraz
    spedzi dwa dni na kuciu tego syfu, zeby styropian prosto lezal!! Juz
    po wszystkim kumpel dal mi na to rade. Nawiezc troche piasku i
    rozsypac po calym stropie (tudziez chudziaku). Po wszystkim zamiesc i
    nie ma sladu po betonie na podlogach :) Ja tak chyba przed tynkowaniem
    zrobie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.