  • Data: 2010-12-07 11:29:34
    Temat: Re: podłogówka elektryczna - wrażenia
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.12.2010 11:57, mirek wrote:
    > Grzana w drugiej taryfie, zatopiona w wylewce tak z 5 cm.
    >
    > Czy ktoś tak ma i może podzielic sie wrażeniami:
    > - Koszty grzania w przeliczeniu na metr kwadratowy

    Nie liczylem,

    > - czas nagrzewania

    Nie policzalne, mam 8 pol grzewczych, kazde oddzielnie sterowane,
    nagrzewa sie do zadanej temperatury i utrzymuje przez cala II taryfe.
    Nie jest to metoda 'ladowania'.

    > - stabilność temperatury w przerwach na droższą taryfę

    Temperatura powietrza - odczuwalnie stala, temperatura podlogi - o godz
    ~21 jest nizsza o ok 3 stopnie od temp. zadanej. przy temp. zewnetrznej
    - 15.

    > - sposoby sterowania

    Sterowniki ZAMEL'a

    > - ogolne zadowolenie

    jest

    > - moc na metr kwadratowy

    150 W/m2

    > - inne cenne uwagi dla nastepców tej idei

    Sciany musza posiadac duza akumulacyjnosc, to samo wylewka (grubosc
    wylewki 7 - 10 cm.

    S.