  • Data: 2010-09-09 17:08:50
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6b2it$vsb$1@news.onet.pl...

    > No jasne. I tu się z Tobą zgadzam, ale weź pod uwagę, że istnieje coś
    > takiego - jeszcze - jak mały, lokalny rynek usług. Oczywiście dotyczy to
    > tylko małych miejscowości/społeczności. Tu ludzie, żeby mieć robotę, muszą
    > liczyć się z klientem, bo jak nie..., to popłyną :-) Smród związany z
    > brakiem zaufania i fuszerkami potrafi się ciągnąć latami i doprowadzić do
    > ruiny. Szanujący się wykonawcy sobie na takie coś nie mogą pozwolić -
    > inaczej rzecz się ma w dużych miastach...

    Tak tez myslalem, ale jak widze, ze ci durnie ciagle robia roboty to sam
    zastanawiam sie dla czego. Sam bylem klientem takich tynkarzy. Dom tynkowali
    mi chyba rekordowo dlugo bo az 7 miesiecy. Durnie bez szkoly i co z tego, ze
    ktos mi tam cos pozniej powiedzial jak dostali pare tys. zaliczki? W koncu
    nie dokonczyli roboty i uciekli bo nie chcialem wiecej dac zaliczkowo jak
    juz wszystko mniej wiecej wyrownali. Hydraulicy co to niby po znajomosci bez
    skrupulow rzna po cenie z najwyzszej polki i ciagle robia. Rynek jak nie tu
    to gdzie indziej tez jest szeroki i naiwnych ufajacych ludzi ciagle dostatek
    czego przykladem po czesci jestem sam.

    Pozdro.. TK